مشاور ریاست و رئیس دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه
سوابق تحصیلی
مدت تصدی:
کلیات وظایف و فعالیت :
شرح وظایف مشاور ریاست دانشگاه و رئیس دبیرخانه هیات امناء
- برنامه ریزی و هماهنگی با حوزه ریاست دانشگاه برای تدوین پیشنهادات و دستور جلسات هیات امناءدانشگاه .
- مطالعه ، هماهنگی و همکاری با واحدهای تخصصی ذیربط در تدوین برنامه های بلند مدت و راهبردی بخشی و بین بخشی و برنامه های مشترک با سازمانهای بین المللی سلامت هم راستا با اسناد بالا دستی و تسری آنها در مصوبات هیئت امناء و شوراهای مرتبط با سلامت.
- تعیین اولویتها ، سازمان دهی و هماهنگی درون و برون بخشی برای تدوین به موقع سیاستها و راهبردهای یکپارچه ، مبتنی بر شواهد و عدالت محور هم راستا در امور مربوط به کارکردهای نظام سلامت ( حاکمیت ، تولید منابع ، تامین مالی ، تدارک خدمات ) و مولفه های اجتماعی سلامت در حوزه دانشگاه .
- مشارکت در برنامه ریزی به منظور برگزاری جلسات هیئت رئیسه دانشگاه جهت تبیین مصوبات و همسویی تصمیمات با نظرات و مصوبات هیئت امناء.
- برگزاری جلسات هیات امناء حسب ضرورت با نظر ریاست دانشگاه.
- بازنگری و مطالعه دستورالعملها وقوانین مرتبط ، جداول مالی ، اداری و ارائه اصلاحات در زمینه های مدیریت و فعالیتهای دانشگاه مرتبط با مصوبات هیات امناء.
- هماهنگی در معرفی اعضای جدید هیات امناء دانشگاه و پیگیری های لازم با مبادی ذیربط جهت صدور ابلاغ عضویت اعضاء.
- اجرای برنامه توجیهی آشنایی با اساسنامه و شرح وظایف برای اعضای جدید الورود هیئت امناء.
- اطلاع رسانی به اعضای هیات امناء درباره زمان و موضوع جلسات هیات امناء ،کمیسیون دائمی و کمیته های تخصصی.
- پایش و نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیات امناء و ارزیابی عملکرد و ارائه گزارش به ریاست دانشگاه ، دبیرخانه مرکزی هیات امناء ، اعضا و مسئولین ذی ربط.
- ارزشیابی شکلی و نتیجه ای سیاستها ، راهبردها و برنامه های مصوب حوزه دانشگاه در بازه زمانی منطقی و تهیه و ارائه پیشنهادهای اصلاحی لازم به مراجع ذی ربط
- هماهنگی در راه اندازی و فعالیت کمیته های تخصصی هیات امناء در سطح دانشگاه در راستای مصوبات ،پیشنهادات و تکالیف جلسات هیات امناء
- مشارکت و همکاری با معاونتهای و واحدهای تخصصی زیر مجموعه دانشگاه به منظور برنامه ریزی و جمع آوری اطلاعات و مستندات و پیشنهادات جهت تهیه و تدوین نهایی پیش نویس مصوبات و تصویب آن در هیات امناء دانشگاه و شوراهای مرتبط با سلامت حسب مورد و نیاز
- جلب مشارکت ذینفعان در فرآیند سیاستگذاری و حمایت طلبی برای تصویب سیاستها ، راهبردها و برنامه ها در شوراهای تصمیم گیر درون و برون بخشی
- همکاری و مشارکت با مدیریت مالی و بودجه دانشگاه در تنظیم و تهیه جداول و گزارش بودجه ای ، مالی ، هماهنگی در راستای مصوبات هیات امناء و پیگیری نهایی نمودن جداول پیشنهادی جهت تصویب در فصل بودجه ریزی و مشارکت در ارائه گزارشها ی مالی و حسابرسی حسب نیاز و مورد در هیات امنای دانشگاه
- تهیه و ارائه گزارش عملکرد راهبردی دانشگاه بصورت دوره ای به مراجع ذی ربط پس از تایید هیات امناء
- پیگیری و هماهنگی در تنظیم صورتجلسات نهایی شده و ابلاغ آن
- مستندسازی وطبقه بندی اطلاعات و ایجاد ارتباط و هماهنگی با اعضای هیات امناء ، دبیرخانه مرکزی هیات امناء وزارت متبوع و اعضای شورای سلامت منطقه
- ایجاد بانک اطلاعات از مصوبات ، گزارشات و عملکرد وآخرین وضعیت اجرایی شدن مصوبات و نظارت بر تهیه و تدوین کتابچه صورتجلسات و گزارش اقدام مصوبات و تایید مطالب
Change font color:
main color:
Secondary Color:
Change the background color:
Change the spacing between words:
Change the spacing between lines:
Change mouse type:
Change font
ColorBlind Warning