جلسه پیگیری مصوبات هیأت امنا واحد امور مالی داشگاه
جلسه پیگیری مصوبات هیأت امنا واحد امور مالی داشگاه
در این جلسه خانم کیخا ضمن تشکر از این واحد نسبت به تلاش های فراوانشان در اجرا مصوبات، بیان کردند: با پیگیری های این دبیرخانه و واحد امور مالی بسیاری از مصوبات و تکالیف دانشگاه در این حوزه انجام گرفته است با این حال تعداد 51 عدد از مصوبات و تکالیف به صورت کامل اجرا نشده بود که با ارایه گزارش در این جسه گزارش اقدام 30مصوبه 100% اعلام گردید همچنین 21 مورد نیاز به پیگیری و اقدام مجدد دارد.

- در جلسه فوق که در دفتر مدیر مالی دانشگاه برگزار گردید رییس دبیرخانه هیأت امناء، مدیر مالی و معاون مدیر مالی و رییس اداره حسابداری دانشگاه حضور داشتند.
در این جلسه خانم کیخا ضمن تشکر از این واحد نسبت به تلاش های فراوانشان در اجرا مصوبات، بیان کردند: با پیگیری های این دبیرخانه و واحد امور مالی بسیاری از مصوبات و تکالیف دانشگاه در این حوزه انجام گرفته است با این حال تعداد 51 عدد از مصوبات و تکالیف به صورت کامل اجرا نشده بود که با ارایه گزارش در این جسه گزارش اقدام 30مصوبه 100% اعلام گردید همچنین 21 مورد نیاز به پیگیری و اقدام مجدد دارد.
همچنین بیان نمودند: مصوبات هیأت امنا از جمله مهمترین تصمیمات و تکالیف اخذ شده ای می باشد که در دانشگاه وجود دارد لذا بایستی در دو جنبه مهم توجه ویژه ای به این مصوبات انجام گردد؛ در ابتدا پیشنهاداتی که معاونت های محترم ارسال می نمایند و مقرر است تبدیل به مصوبه اجرایی گردد تا دانشگاه از آن منتفع شود بایستی دارای چارچوب علمی و عملی قابل قبولی باشد و همه ی جوانب و مستندات آن کامل و با هدف گذاری های دانشگاه جهت ارتقا و رضایت ارباب رجوع ها و کارکنان همخوانی داشته باشد. دومین مورد : التزام و همت پیگیری و انجام مصوبات چه مصوبات مشترک و چه اختصاصی در تمامی قسمت های مختلف دانشگاه بایستی وجود داشته باشد.البته برای این مورد دبیرخانه هیأت امناء برنامه های منظمی دارند که هر سه ماه پیگیری های لازم پیرامون اقدامات انجام شده در راستای عملیاتی نمودن مصوبات را انجام می دهد.
مشاور و رئیس دبیرخانه هیأت امناء همچنین افزود از سال 1390تا کنون تقریباً 80% مصوبات با همکاری معاونت ها و مدیران محترم و حمایت های روئسای محترم دانشگاه در طی این سال ها 100% اجرایی شده است و 20% آن هنوز بطور کامل به سرانجام نرسیده است لذا؛ از ابتدای سال 1402 جلساتی در کلیه معاونت ها و مدیریت های ستاد مرکزی دانشگاه جهت پیگیری این مصوبات برگزار می گردد که اولین جلسه آن در تاریخ 20/02/1402 با حضور مدیریت محترم مالی بود که انشاالله تا اواسط خرداد ماه تعداد زیادی از این مصوبات نیز تعیین تکلیف می گردد.
در پایان ایشان از همکاری و حوصله ای که همکاران،معاونین و مدیران محترم در اجرای مصوبات هیأت امنا دارند تشکر و قدردانی نمودند.
comment